فروش جوانه گندم خوراکی خشک

فروش جوانه گندم خوراکی به صورت فله و خشک، جهت مصارف غذایی، صنعتی و دارویی انجام می گیرد. تهیه جوانه گندم خشک فله به صورت اینترنتی از طریق مراکز فروش جوانه و سایت جوانه های خوراکی ایران امکان پذیر می باشد.
شما می توانید جوانه گندم خشک را به صورت عمده و فله سفارش داده و در صورت تمایل به خرید حجم بالا، تقاضای نمونه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. جوانه گندم تازه درجه یک توسط تولید کنندگان جوانه های خوراکی به صورت صنعتی به وسیله دستگاه تولید جوانه گندم، تولید، و سپس توسط دستگاه های خشک کن صنعتی، خشک شده و در صورت نیاز پودر می شوند. جوانه گندم تازه پس از تولید خشک می شود تا قابل نگهداری بوده و هر زمان مورد نیاز باشد پودر شده و استفاده گردد.

انواع جوانه گندم

  1. جوانه گندم تازه
  2. جوانه گندم خشک
  3. جوانه گندم پودری
  4. جوانه گندم پرک

جوانه گندم

بازار فروش جوانه گندم

فروش جوانه گندم فله خشک در بازار، توسط چه کسانی انجام می گیرید؟ خریدار عمده جوانه گندم، تولیدکنندگان صنایع غذایی مانند کارخانجات مواد غذایی و کارخانجات بسته بندی هستند که جوانه گندم پودری، از مواد اولیه صنعت تولیدی آنها می باشد. همچنین شرکت های پخش و بسته بندی جوانه گندم را به صورت خشک خریداری می نمایند و سپس آن را پودر کرده و به صورت پودر جوانه گندم وارد بازار می نمایند.

ارزش غذایی جوانه گندم

جوانه گندم یا جنین گندم یک ماده غذایی با ارزش، سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها که فیبر و پروتئین بالای دارد. ارزش غذایی 100 گرم جوانه گندم را می توان در جدول زیر مشاهده نمود.

ارزش غذایی جوانه گندم

نحوه مصرف جوانه گندم

جوانه گندم را می توانید به انواع سالادها، ماست و ساندویچ اضافه نمود و یا همراه غذا خورد. جهت تنوع و افزایش ارزش غذایی مواد خوراکی می توانید از جوانه گندم استفاده نمایید. برای کودکان 2 تا 5 سال جوانه گندم را به صورت پودر به ماست اضافه کنید. برای بچه های بالای 5 سال، جوانه ها رو به ماست یا ساندویچ های خانگی اضافه کنید که می تواند یک میان وعده برای همه اغراد به خصوص دانش آموزان باشد. خرید جوانه گندم تازه درجه یک را به صورت اینترنتی و از طریق سایت جوانه های خوراکی امکان پذیر می باشد.

جوانه گندم
منبع: بازار جوانه گندم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما