قیمت پودر جوانه گندم اصل در بازار

قیمت پودر جوانه گندم اصل یکی از دغدغه های خریداران پودر جوانه گندم با کیفیت و درجه یک می باشد. خریداران جهت اطلاع از قیمت روز پودر جوانه گندم می توانند با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرند.
قیمت پودر جوانه گندم اصل موضوعی ست که فکر خریداران این محصول را به خود مشغول کرده است. قیمت هر کیلو پودر جوانه ی گندم به صورت فله و بسته بندی متفاوت می باشد و گاها دارای اختلاف شدید می باشند. با توجه به اینکه تایید بهداشت و سازمان غذا و دارو برای مواد غذایی بسته بندی شده یک الزام است بنابراین همیشه قیمت بسته بندی یک محصول نسبت به قیمت فله آن بیشتر خواهد بود.

بهترین مارک پودر جوانه گندم

پودر جوانه گندم به صورت بسته بندی توسط برندهای مختلف در ایران با نام های طوبی، تژین، گلها، رویال، دارچینک، آفتاب، ساما، تی تی گل، زاگرس و شاد تولید می شود. تولید کنندگان پودر جوانه گندم محصول خود را به صورت بسته بندی و در وزن های 100، 150 و 200 گرمی به بازار عرضه می کنند. که در این بین برخی پرفروش تر و برخی به تازگی وارد بازار این ماده خوراکی شده اند.

مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم

مقدار مصرف پودر جوانه گندم در روز بسته به مورد استفاده و شخصی که از آن استفاده می کند متفاوت می باشد و بین 2 تا 3 قاشق غذاخوری است. پودر جوانه گندم برای چاقی، لاغری، کودکان، سالمندان و چاقی صورت استفاده می گردد. احتیاط در مصرف آن برای کسانی که فشار خون بالا دارند توصیه گردیده است.

پودر جوانه گندم

قیمت پودر جوانه گندم برای چاقی

پودر جوانه گندم برای چاقی و چاقی صورت استفاده می گردد و همچنین به عنوان مکمل در پودرهای بدنسازی نیز کاربرد دارد. پودر جوانه گندم جوانه زده را می توانید با قیمت مناسب از مراکز فروش پودر جوانه گندم بسته بندی تهیه فرمایید.

قیمت پودر جوانه گندم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما